کمربند سبز مشهد


 

 

((به نام یکتای هستی بخش))

(برگزاری  برنامه  تمرینی گروه کوه نوردی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی  

در منطقه کمربند سبز مشهد )

    برنامه تمرینی گروه کوه نوردی شرکت در روز چهارشنبه مورخ 23/10/94 با شرکت 19 نفر از همنوردان در محل پارک جنگلی کوهستان چهل بوستان ( کمربند سبز شهر مشهد )  برگزار گردید. 

     اعضا گروه پس از ورد به منطقه مورد استقبال مدیر  کمربند سبز جناب مهندس پاکسیما قرار گرفته و در نشستی کوتاه  با اعضا گروه کوه نوردی،  ایشان به معرفی منطقه و فعالیت هایی که تاکنون انجام شده بود پرداختند. وی تاکید کرد که این اراضی متعلق به مردم می باشد و کاربری آن فضای سبز است. وی همچنین در ادامه گفت: حضور مردم ، گروههای کوه نوردی ، دوچرخه سواران در این مکان امن که از چشم انداز بسیار زیبا و آب و هوایی خوب برخوردار است، می تواند ضامن به ثمر رسیدن تلاش های ما باشد، زیرا  وقتی  مردم در  این پارکها که توسط زحمات زیادی نهالکاری شده و امنیت آن در تمام ساعات شبانه روز تأمین گردیده، تردد نمایند سودجویان، زمین خواران، کوه خواران و کسانی که غیر قانونی به بهره برداری از معادن این ارتفاعات می پردازند،  جرأت دست اندازی به  بیت المال را پیدا نخواهند  کرد .

   گروه کوه نوردی آب منطقه ای خراسان با توجه به اهمیت  حفظ ارتفاعات  ( کمربند سبز)  در اطراف شهر مشهد و نقش موثر آن در  تلطیف هوای شهر،  از جناب مهندس  پاکسیما و همکاران شان در کمربند سبز،  قدر دانی نموده و با تأکید بر اهمیت تلاش ایشان،  کمربند سبز را مکان مناسبی برای برگزاری برنامه های  پیاده روی خانواده گی دانستند .  

در ادامه  اعضای  گروه  با پیمایش منطقه به مدت 2 ساعت و نیم  از فضای بسیار خوب و دلچسب منطقه بهره مند شدند. 

این برنامه با هماهنگی  و سرقدمی خانم تقی زاده  و پشتیبانی آقای فدایی وطن با سرپرستی اقای محبعلی برگزار گردید .

 

اداره ورزش و سلامت شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی

آدرس: مشهد -بلوار پیروزی -پیروزی 17-ساختمان شماره 3 شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی

 

تلفن: 38797373-38780051-38780018

مجموعه آبی شهید عباسپور: 38784618

نظرسنجی

سایت تربیت بدنی آب منطقه ای را چطور ارزیابی می کنید. 

     

آمار بازدید سایت
بازديد کل : ۹۰۷۶۰۶ نفر
بازديد امروز : ۳۹ نفر
بازديد دیروز : ۶۰۴ نفر