مراسم اختتامیه مدرسه فوتبال نجات آب برگزارشد


 

 

 

 

مراسم اختتامیه مدرسه فوتبال نجات آب شرکت آب منطقه ای برگزارشد

 

    مراسم اختتامیه مدرسه فوتبال  نجات آب  شرکت  با حضور فوتبال آموزان ،خانواده های آنان و جمعی از مدیران ارشد شرکت مجموعه ورزشی شرکت برگزار شد .

در این مراسم که در روز جمعه مورخ 26 مرداد ماه 97 در چمن مجموعه ورزشی این شرکت برگزار شد . آقایان مهندس محمدعلائی مدیریت محترم عامل ، مسعود محمدی معاونت محترم مالی و پشتیبانی ،حسن آذرخش مدیر محترم حراست شرکت ،کاظم جم مدیرمحترم روابط عمومی ، غلامرضا ممدوحی مدیر حفاظت منابع آب و بیش از 200 فوتبال آموز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم آقای حامد رمضانی به عنوان مسئول فنی مدرسه فوتبال  سخنانی  در مورد چگونگی عملکرد این دوره و مقایسه   این دوره با دوره های قبل بازگو کردند.

در ادامه جناب آقای محمدی معاونت محترم مالی و پشتیبانی شرکت  با تشکر از  تمامی دست اندر کاران این مجموعه مقایسه ای بین درآمدهای مالی امسال با سال ها کذشته کردند و بر تلاش و کوشش پرسنل سخت کوش اداره ورزش تاکید کردند.

جناب آقای مهندس علائی مدیریت محترم عامل نیز با  تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که در این مراسم حضور داشتند ابراز امیدواری کردند که از دل این مدرسه فوتبال کسانی  در آیند که موجب سر افرازی پرچم کشورشان شوند و برای خود و خانواده خود باعث افتخار شوند.

در پایان و بعد از یک برنامه شاد و مفرح که بابرگزاری مسابقات متنوع و سرتا سر  شاد ، بازی و خنده همراه بود از مربیان  این دوره که  همگی از  مربیان باسابقه ،تراز اول و تحصیل کرده این استان بودند به نحوه شایسته تجلیل شد.

 

اداره ورزش و سلامت شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی

آدرس: مشهد -بلوار پیروزی -پیروزی 17-ساختمان شماره 3 شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی

 

تلفن: 38797373-38780051-38780018

مجموعه آبی شهید عباسپور: 38784618

نظرسنجی

سایت تربیت بدنی آب منطقه ای را چطور ارزیابی می کنید. 

     

آمار بازدید سایت
بازديد کل : ۹۰۶۹۴۶ نفر
بازديد امروز : ۳۳ نفر
بازديد دیروز : ۷۳ نفر